smurfens-dag

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Åsa Rönning Mickelsen - 13 februari 2012 23:09

Att vakna idag var inget gött,hade så ont i skallen att det gick ned i ryggraden, kunde tro att man varit på en rejäl baluns med bara dryckesvaror     ,men icke .

Har varit lite dassig ett par veckor så nu var det tydligen grand finale för ALLA baziller    ,fick fasen i mig ringa doktorn som sa vid besöket - du har en kraftig bihåleinflammation och då gör det rejält ont och strålar ut på dom minst tänkbara platser i kroppen  ,tack farbror doktorn för det och för påsen av mediciner han ordnade till mig,smakar skit.

Inbillar mig att nu skall det gå bra,har fasen inte tid med alla dumheter.

Att klaga hjälper inte heller så nog om det.  

jag skall skryta lite om min julstjärna som jag vann på ett lotteri i en av föreningarna jag är med ,det var november 2010 och tro det eller ej den lever ännu men har nu bara gröna blad,så här der den ut nu 

    

Får se hur länge den hänger med.

Har nu startat på stickningen av min "hippiekofta" det är inte samma färger på det håriga garnet som är på bilden jag la upp igår annars är den lik

   

något som irriterade   mig lite var att det är många olika färger (helt ok det) men det håriga garnet gör att dom faller bort när det är ett varv av varje före och efter hårigheten. Jag såg det när jag kommit så här långt så kanske jag gör någon egensinnig randning där för att få fram effekten av alla garn,hehe ting är till för att exprimenteras med  . 

Hittade en väldigt festlig bild på facebook gällande att plantera frön/växter på ett smart sätt om inte platsen finns på backen

  

Visst sjutton var det smart och liten plats tar det. Ja alltså om man inte har jättemånga då. Nu skall jag sätta mig tillbaka i gostolen och sticka ett par varv till på min kofta,phu jag är en frodig quinna så det blir lite att sticka på om det skall passa mig hehe men blir nog klart efter vart.  

Ha det bra allihopa ,kram       

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards